Being gaudy or miscellaneous, the difference in today’s architecture taste | Morteza Khayatpour Najib
Taste differences and selection criteria differences are inevitable, but much of the taste differences are so small, as it is between the political parties within the government. Like the latte and cappuccino disputes.
جورجو آرمانی،گوچی، ورساچه، بولگاری، فندی، کریستیندیور، آدیداس و نایک تا برندهای وطنی؛ من برای انتخاب و خرید لباس از جمله کت، جلیقه و ست رسمی، لباس راحتی، شلوار جین، ژاکت و پلیور، شلوارک، جوراب و ساق، لباس ورزشی، سویشرت و هودی، لباس شنا، تاپ مردانه، تیشرت و پولو شرت، شلوار و سرهمی، نیمبوت، بوت، گیوه، دمپایی لاانگشتی، کفشرسمی، اکسسوری، کولهپشتی، کیف، کمربند و ساسبند، عینک و شال با تعداد زیادی برند اصل و فیک، در محدودهی قیمت، جنس، رنگ در سایز مورد نظر با مدلهای گوناگون مواجه هستم. بدون شک اگر مختصر وسواسی داشته باشم مسئلهی انتخاب از این بازهی گسترده با سختی مواجه خواهد بود.
برای انتخاب هر کدام از این انواع لباس نیاز به مشخص کردن جزئیات بیشتری هست، بهعنوان مثال، در انتخاب هودی ابتدا محدودهی قیمت مورد نظر را مشخص میکنیم و بعد باید مشخص کنیم که هودی مورد نظر جیبدار باشد یا بدون جیب، جنس آن پلیاستر باشد یا پشم یا الیاف نخی یا کتان و با تعیین رنگ مورد نظر و البته پرداخت هزینهی مورد نظر صاحب آن میشویم. این دامنهی گستردهی انتخاب پوشاک برای اغلب انسانهایی که تا پیش از این بر روی زمین زیستهاند، یعنی هشتاد میلیارد نفر اجداد ما وجود نداشته است. اما برای حدود هفت و نیم میلیارد نفری که اکنون در حال زیست در جهان هستند، کم و بیش فراهم است، اگر روند کنونی بر همین منوال باشد طی سالهای آینده برای حدود هشتاد و دو میلیون نفری که در سال جاری در جهان متولد شدهاند احتمال ایجاد انتخابهای بیشتری نیز میسر خواهد شد. حاصل این انتخابها در حالت آزادانه و با لحاظ کردن سلیقهی شخصی بهندرت به نتایج یکسانی خواهد رسید. […]